Voorbereiding - Reisverslag uit Venhorst, Nederland van Merlin Esch - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Venhorst, Nederland van Merlin Esch - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Merlin

04 Mei 2015 | Nederland, Venhorst

30 juni vertrek ik naar Australië. Bijna alles is al geregeld. Visum, ticket, backpack. Het aftellen kan beginnen.
Ik ga 7 maanden rondreizen en werken. Vooral aan oostkust.
Ik land in Sydney waar ik 4 dagen verblijf. Ik word opgevangen door de organisatie Killroy. Die zal mij daar die dagen weg wijs maken. Daarna vlieg ik door naar Cairns, waar mijn avontuur gaat beginnen.
Ik zal vooral langs de oostkust reizen, maar de westkust staat toch ook wel op mijn lijstje :).
Na 7 maanden Australië vlieg ik eind januari weer vanaf Sydney naar Auckland, Nieuw-Zeeland. Daar komt mijn beste vriendin Susanne vanuit Nederland naar toe. Waar we een maand een auto zullen huren en samen nog een mooie reis gaan maken.
Ik ben me hier aan het inlezen wat ik graag wil gaan zien en doen. En er is zoooveeel... dat ik niet kan kiezen, want waarschijnlijk kan niet alles.
Dus ik denk dat ik hier in Nederland maar ga genieten van de mooie foto's en verhalen die ik lees en zie. En als ik dan eindelijk in Australië ben, maar zie wat ik ga doen en wat er op me af komt :)

Ondanks dat ik in hier Nederland veel mensen zal moeten missen, heb ik er heel veel zin in om aan dit avontuur te gaan beginnen.
Via deze site wil ik jullie hiervan mee laten genieten, voor degene die wil ;)!!

Liefs Merlin..

~Live the life you will remember~


  • 29 Juni 2015 - 23:24

    Estebanita!!:

    Yeah!! Je gaat het eindelijk echt doen! So cool!!! Ik heb nog wat contacten in de buurt van Brisbane mocht je ooit iets nodig hebben! HEEEEEL VEEEEEL plezier, en ik ga proberen je te volgen! Goeie reis meis! Liefs Estebanita XxxX

  • 30 Juni 2015 - 00:05

    Riëtte :

    Ik ga je zeker volgen. Dus kom maar op met die verhalen. Veel plezier! (En natuurlijk je laatste maand met Suus ook lekker genieten)

  • 30 Juni 2015 - 17:14

    Rien:

    Hee Allen.Ze is hem dus echt gevlogen,de reis waar ze al jaren van droomde.De reis waar ze voor geknokt en gewerkt heeft.Vanmiddag op Schiphol haar uitgezwaaid met Annet,Roy Kim en ik en natuurlijk haar beste maatje Suzan(Suus).Waren leuke uren van lachen en druppels.Dat is het leven.We zijn super trots dat ze dit gaat ondernemen,en zullen haar zeker volgen.

  • 30 Juni 2015 - 22:15

    Marieke:

    Heel veel plezier! Geniet ervan!
    We gaan je verhalen zeker volgen!!
    Xx

  • 01 Juli 2015 - 10:42

    Annet:

    Zo. het eerste appje is binnen.. ze zit nu lekker te chillen {10uurtjes maar] in Taipei.. Nou Memmie:
    Genieten, dan doen wij dat hier ook!!!!!!!

  • 03 Juli 2015 - 00:36

    Mari:

    zo de eerste stap is gemaakt nu even bijkomen en ik weeet zeker dat je het gaat maken gr mari

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merlin

30 juni vertrek ik voor 7 maanden naar Australië. Daar ga ik rondreizen en werken. Vooral aan de oostkust, maar wil ik ook nog graag naar de westkust gaan. Eind Januari ga ik naar Nieuw-Zeeland. Daar ga ik nog een maand rondreizen met mijn beste vriendin.

Actief sinds 04 Mei 2015
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 10063

Voorgaande reizen:

30 Juni 2015 - 26 Februari 2016

Australië

Landen bezocht: